Veelgestelde vragen

Bekijk hieronder de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Neem dan met ons contact op.

Algemeen
Een drive in show is een mobiele disco of drive-in discotheek die bestaat uit een geluidsset, lichtinstallatie
en een dj. Wij bouwen van een lege ruimte een complete show met dj booth, lichteffecten en speakersysteem.
Nee, wij rekenen geen reiskosten voor onze shows.
Als je ons boekt voor je feest dan krijg je een bevestiging via de mail waar alles netjes instaat. Het feest staat dan definitief geboekt. De factuur sturen wij altijd op de eerst volgende werkdag na het feest. Meestal is dit op de maandag. De factuur kan worden betaald via overmaken of IDeal. Wij vragen geen aanbetaling!
Onze show opbouwen en afbouwen duurt gemiddeld zo'n 45 minuten afhankelijk van de afstand waar de show komt te staan en het laden en lossen.
Ja, het is mogelijk om ook alleen een DJ te huren voor je feest eventueel met een DJ set. De locatie waar het feest wordt gehouden moet dan wel zijn voorzien van speakerapparatuur om onze DJ set daarop te kunnen aansluiten.
Live muziek met een band of een zanger(es) is live en komt directer binnen. Het voelt gezelliger. Wil je de hele avond alleen maar Rock/pop of Nederlands dan zou een band of zanger een goede optie zijn. Het nadeel is dat een band of zanger(es) altijd meerdere pauzes neemt en de prijs is vaak een stuk hoger.

Wil je Allround muziek de hele avond zowel voor de jongeren als ouderen generatie, alle stijlen muziek horen en zelf verzoeknummers doorgeven dan is een Allround DJ een betere keuze.
Ja dat is mogelijk. Ons mengpaneel ondersteunt de mogelijkheid voor een AUX ingang (RCA/Mini Jack) voor de aansluiting van bijv. een smartphone. Daarnaast hebben wij een XLR ingang voor de aansluiting van een eigen microfoon.
Helaas is dit niet mogelijk aangezien wij vaak op besloten feesten draaien zoals verjaardagen en bruiloften. Het is niet wenselijk en respectvol om dan klanten uit te nodigen. Daarnaast draaien wij in heel Nederland en zijn wij niet altijd in de buurt.

Uiteraard is het wel mogelijk om jullie wensen te bespreken via de mail, app of (video) bellen.
Wij bieden altijd een backup dj mocht er iets gebeuren. Wij weten als geen ander hoe belangrijk het is dat een feest door gaat. Bij een boeking hebben jullie altijd de garantie van een professionele Allround DJ voor jullie feest.
Afhankelijk van de locatie en het tijdstip is het mogelijk in overleg dat wij vooraf opbouwen. Hiervoor rekenen wij wel een extra tarief afhankelijk van de afstand en tijd van opbouw. Het uitladen van de apparatuur is in de meeste gevallen ongeveer 15 minuten en kunnen wij vrij stil beginnen met de opbouw. Er zal dus minimaal overlast zijn tenzij het een ceremonie betreft op dat moment. Vraag ons gerust naar advies en wat de mogelijkheden zijn.
Wij bieden altijd een complete en professionele show met een verlichte DJ booth, mooie lichteffecten en goed geluid voor een prima prijs ongeacht welk feest. Daarnaast hebben onze DJ's vele jaren ervaring met draaien van de beste muziek en weten wij als geen ander hoe we een publiek los kunnen krijgen. Wil je de hele avond carnaval muziek, (hard) rock muziek of een DJ die de hele avond de microfoon gebruikt dan kun je beter een andere DJ zoeken ;)
Muziek
Ja, iedereen mag verzoeknummers aanvragen tijdens het feest. De nummers die worden aangevraagd worden gedraaid op het juiste moment door de Dj en binnen de stijl van het feest. Er kan ook van te voren worden gekozen om bepaalde nummers of muziekstijlen uit te sluiten. De DJ houdt daar dan rekening mee.
Ja dat is uiteraard mogelijk. Door het nummer van te voren aan te geven kunnen wij het openingsnummer/afsluitnummer op onze usb plaatsen en controleren of deze van goede kwaliteit is. Willen jullie een remix van meerdere nummers dan kunnen wij dit ook verwerken in het openingsnummer bijv. voor jullie openingsdans.
Ja dat is mogelijk. Geef van te voren even aan via de email welke nummers of stijlen jullie niet willen horen. De DJ houdt daar dan rekening mee. Ook verzoeknummers binnen die stijl zal de Dj dan niet draaien.
Ja zeker! Door ons de link te sturen van de afspeellijst kunnen wij de nummers draaien tijdens jullie feest. Wel zal de DJ bepalen welke nummers het beste aansluiten op welk moment om zo voor een volle dansvloer te zorgen. Uiteraard kunnen gasten ook gewoon verzoeknummers aanvragen tijdens het feest.
Ja, dat is mogelijk. Wel adviseren wij om niet de hele avond alleen maar 70/80 te draaien. Is er een gemengd publiek dan weten wij uit ervaring dat een feest pas echt los komt door Allround muziek. Door te combineren met bijv: 90's en Top40 wordt het feest veel afwisselender en leuker voor iedereen.
Ja, bij ons kun je ook een lounge dj boeken. Tijdens een receptie of diner is achtergrond muziek zoals lounge, nu-disco of deephouse heel erg geschikt. Naar mate de tijd vordert en afhankelijk van het publiek kan er steviger worden gedraaid waardoor er ook gedanst kan worden. De Dj voelt aan welke nummers het beste passen bij het feest.
Apparatuur
Ja dat is zeker mogelijk. We hebben een RCA kabel van 10 meter (rode/witte tulpstekkers) naar mini jack die kan worden aangesloten in de laptop of beamer. Het geluid gaat dan via onze speakers. Zorg er wel voor bijv. in Windows dat de hoofdtelefoon uitgang is geactiveerd en dat het geluid op z'n hardst staat.
Onze shows zijn standaard tot maximaal 250 gasten. Als er meer gasten komen vraag dan naar de mogelijkheden. Al onze speakers zijn line-array voor het beste en meest heldere geluid. Dus geen gekraak of dat het geluid veels te hard staat.
Ja zeker! Een microfoon hebben wij op elk feest beschikbaar. Op het feest zelf kan er altijd gebruik worden gemaakt van de microfoon voor een speech, quiz of stukje.

Allround DJ Huren

Feestje? Boek onze show met Allround DJ voor een geweldig feest in Oegstgeest!

Neem contact op voor dj huren



Volg ons op Facebook

Altijd een geweldig feest! 100% dansgarantie!

Verjaardag, bruiloft, jubileum, personeelsfeest, bedrijfsfeest, themafeest

Partyfriend DJ verhuur

Complete show

Je feest met goed geluid en een mooie lichtshow.
DJ licht en geluid

Backup Dj's

Je feest is altijd gegarandeerd van backup dj
feest dj huren

Lichtgevende dansvloer

Speciale scanners zorgen voor een lichtgevende dansvloer
Allround DJ huren

Verzoeknummers

Verzoeknummers aanvragen tijdens het feest of vooraf via cd, usb of Spotify
dj inhuren

Themafeesten

Wij bieden ook themafeesten zoals Hawaii, Neon of Sensation White
bruiloft dj huren

Weddingshow

Voor bruiloften hebben wij een weddingshow. Witte dj booth en special effects
dj huren

Allround DJ

Meer dan 15 jaar ervaring en draait altijd muziek naar wens van het publiek
bruiloft dj huren

Geweldig feest

Wij zorgen dat jouw feest geweldig wordt!

Allround DJ met licht en geluid!

Boek onze ervaren Allround DJ voor een geweldige verjaardag, bruiloft, jubileum, personeelsfeest of bedrijfsfeest! Altijd 100% dansgarantie met muziek die jullie willen horen!

DJ Offerte aanvraag »

Contact

Partyfriend DJ & Drive-in Show
Bel DJ John: 06 - 49373397

Email: info@partyfriend.nl
Website: www.partyfriend.nl